Založ si blog

Áno, mne na nich záleží

Mladý muž. Poznám ho už dlhšie. Zopár krát bol aj u nás, ale väčšinou je v skateparku, kde skáče na svojej kolobežke. Je v tom fakt dobrý… „Na jednej celoslovenskej súťaži v Novom Meste nad Váhom som získal striebornú medailu.“ Teším sa z neho.

„Vieš, ale mňa už ani nič nebaví.“ Som prekvapený. Nie v dobrom. Pamätám si ho ako celkom veselého chlapca, ktorý nikdy nemal zlú náladu… „Mrzí ma, ako to ide s tým našim skateparkom. Prídeme tam, urobíme poriadky, ale potom prídu chalani, čo ich to vôbec nebaví a čo tam prídu len tak a je tam zasa neporiadok. Ale teraz sú tam takí malí chalani, čo ich začalo baviť skákať na kolobežkách, tak tým by som sa rád venoval. Záleží mi na nich.“

Bavíme sa aj ďalej. Ale toto vo mne zostáva „záleží mi na nich“… Už sme si aj dali nejaký plán ako tých chlapcom pomôcť.

Milý Peťo, práve dnes máš osemnásť. Prajem Ti, aby Tvoje srdce bolo stále šťastné a aby malo odvahu veriť v dobro v sebe a aj v iných.

Oci, ja Ťa mám rada

03.04.2015

Niekedy zostanem prekvapený z niektorých situácií. Už si myslím, že chápem a viem, keď sa zrazu predo mnou vynorí niečo, čo m dostane. Tým najsilnejším prvkom je nezištná a veľkodušná láska. Bez podmienok a verná. A takú som vnímal i u nej… „Môj oco je skvelý človek, ale keď si vypije, nespoznávam ho. Predáva veci, len aby si zohnal alkohol. Úplne sa [...]

Neopustil ho v núdzi

20.03.2015

Práve včera som mal veľmi silný zážitok ľudskosti a dobra. Túžim sa s tým s vami podeliť, lebo toho zlého nie je viac, len sa o ňom viac píše i hovorí a toto bolo krásne dobro… Jeden z mojich mladých kamarátov, Dávid ma prišiel včera večer navštíviť. Mali sme akurát pohostenie po chlapskej svätej omši na počesť svätého Jozefa, patróna mužov, dobrej smrti i [...]

Jedna sviečka

11.03.2015

Bol to zvláštny čas. Mohol tu ešte byť. Ale už je niekde inde… Verím, že tam, kde bolesť a utrpenie nemajú svoje miesto. Jeden mladý muž. Jeden príbeh. Neviem, či dopísaný… Včera mal pohreb. Bol som pri tom. Túžil som im hovoriť nie o smútku, ale o nádeji. O tej, ktorá vracia život späť, aj keď už nie ten jeho. Na úvod mu hrala pieseň od Tublatanky… [...]

Izrael / Vojak / Armáda / Gaza /

Niektorí z rezortu diplomacie USA pochybujú o legálnom použití amerických zbraní Izraelom

28.04.2024 06:25

"Vážne znepokojenie z nedodržiavania" humanitárneho práva počas vojny v Pásme Gazy Izraelom vyjadrili štyri zložky rezortu americkej diplomacie.

Abrams, Ukrajina

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

28.04.2024 06:00

Ukrajina dostala od USA 31 tankov Abrams M1A1. O päť už prišla a ďalšie tri boli poškodené.

parlament, PVV, rokovanie, Robert Fico, Peter Pellegrini, Milan Majerský, Tomáš Taraba

Získa Slovensko všetkých 6,4 miliárd z plánu obnovy? Úradníci vládu kritizujú, Fico sa spolieha na nové zákony

28.04.2024 06:00

Najviac omeškaných míľnikov a problémov s implementáciou opatrení majú rezorty zdravotníctva, spravodlivosti a životného prostredia či vnútra. Slovensko môže prísť o miliardy eur.

Gay, gej homosexuáli, LGBTI, dúhový pochod,

Nový iracký zákon proti homosexualite počíta s trestom až 15 rokov väzenia

28.04.2024 05:49

Cieľom zákona je "chrániť irackú spoločnosť pred morálnou skazenosťou a volaním po homosexualite, ktoré zachvátilo svet".

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 48432x
Priemerná čítanosť článkov: 2422x

Autor blogu

Kategórie