Založ si blog

Archív: apríl, 2014

Ježišova láska v láske človeka k človeku

Mal som včera jeden zaujímavý rozhovor. Bol s jedným skvelým mladým mužom, bol o láske človeka k človeku. „Mama mi vždy vravela o mojom starom otcovi. On bol taký dobrý! Každého z nás mal rád a mal rád aj ľudí okolo seba, bol naplnený toľkým dobrom, toľkou láskou. Žil dobro. A tak som sa pýtal mamy, prečo bol taký, prečo bol ku každému taký dobrý, keď […]

Pokračovanie článku

Okuliare Srdca

Nacvičili sme divadlo a zahrali sme ho. Nebolo by na tom nič nezvyčajné, keby… Keby tam neboli mladí, z ktorých takmer nikto nič nikdy nehral… keby počas celej tej cesty nerástli a nestávali sa o kúsok lepšími nielen hercami, ale hlavne ľuďmi, keby tam nevládla radosť a vzájomné fandenie si… keby… Každý jeden z nich bol výnimočný. Začnem už […]

Pokračovanie článku

Zázrak je, že žiješ

V utorok mi volá, že by rád prišiel na pár slov. Tak sme sa stretli. „Nemal som tu už byť. Mal som haváriu v Rakúsku. Išiel som po diaľnici, zužoval sa pruh a nejakí chalani na rýchlom aute ma obiehali. Mysleli si, že to stihnú, ale mňa vytlačili z cesty a aby som nespravil hromadnú haváriu, tak som havaroval ja. Preletel som cez zábrany a letel vo vzduchu, auto sa […]

Pokračovanie článku

Tí, ktorí tvoria krajší svet, sú medzi nami

Dohodli sme sa, že ich prídeme pozrieť. S mojou kamarátkou, ktorá si obľúbila stopovanie sme sa vybrali ten pekný farebný februárový deň za nimi. Za našimi kamarátmi, umelcami… Stáli sme na konci dediny a čakali, či nám aj niekto zastaví. A po chvíli sme už aj sedeli v aute do Levíc. Bavili sme sa o hudbe, o ľuďoch, o to, čím žijeme a tak. V Zlatých Moravciach […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Syrskij: Situácia na fronte sa zhoršuje. ISW: Zmraziť front? To je predčasné

ONLINE: Syrskij: Situácia na fronte sa zhoršuje. ISW: Zmraziť front? To je predčasné

27.04.2024 06:30

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 48426x
Priemerná čítanosť článkov: 2421x

Autor blogu

Kategórie