Založ si blog

Múdre mladé srdce

Od mladých sa oplatí učiť. Presvedčil som sa o tom aj včera. Pri jednom nenápadnom, ale veľmi vzácnom mladom mužovi.

Mali sme spolu jamovačku. Len tak sme si hrali. U nich na chate. On, jeden bubeník, jeden mladý gitarista a ja na base. Skvelý večer. Hrali sme, rozprávali sa, vzájomne sa počúvali.Potom ma viezol domov. Zhovárali sme sa o tom, ako sa máme, čím žijeme. Hovoril mi o svojej skúsenosti, ktorú má. „Jednej mojej známej ako dvadsaťročnej zomreli obaja rodičia. Odrazu sa jej všetko rozpadlo. Zostala sama.“ Ťažká situácia… „Ona mi potom všetkom po istom čase povedala, že práve z bolesti sa rodí odhodlanie žiť, konať dobro, milovať. Že všetko to skutočné, je s ňou spojené. A teda aj ja by som chcel viac ďakovať a viac sa pýtať ako ja môžem pomôcť.“

Myslím, že v jeho prípade to nezostáva len pri slovách. Ďakujem Ti Šimon za hru, odvoz domov, ale hlavne za to kým si.

Oci, ja Ťa mám rada

03.04.2015

Niekedy zostanem prekvapený z niektorých situácií. Už si myslím, že chápem a viem, keď sa zrazu predo mnou vynorí niečo, čo m dostane. Tým najsilnejším prvkom je nezištná a veľkodušná láska. Bez podmienok a verná. A takú som vnímal i u nej… „Môj oco je skvelý človek, ale keď si vypije, nespoznávam ho. Predáva veci, len aby si zohnal alkohol. Úplne sa [...]

Neopustil ho v núdzi

20.03.2015

Práve včera som mal veľmi silný zážitok ľudskosti a dobra. Túžim sa s tým s vami podeliť, lebo toho zlého nie je viac, len sa o ňom viac píše i hovorí a toto bolo krásne dobro… Jeden z mojich mladých kamarátov, Dávid ma prišiel včera večer navštíviť. Mali sme akurát pohostenie po chlapskej svätej omši na počesť svätého Jozefa, patróna mužov, dobrej smrti i [...]

Jedna sviečka

11.03.2015

Bol to zvláštny čas. Mohol tu ešte byť. Ale už je niekde inde… Verím, že tam, kde bolesť a utrpenie nemajú svoje miesto. Jeden mladý muž. Jeden príbeh. Neviem, či dopísaný… Včera mal pohreb. Bol som pri tom. Túžil som im hovoriť nie o smútku, ale o nádeji. O tej, ktorá vracia život späť, aj keď už nie ten jeho. Na úvod mu hrala pieseň od Tublatanky… [...]

elektronický monitoring osob, náramky,

Elektronický náramok malo od roku 2016 na sebe 2097 osôb

27.04.2024 17:19

Ministerstvo spravodlivosti SR od januára 2016 odsledovalo 2097 osôb s elektronickým náramkom.

Roman Michelko

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

27.04.2024 14:50

Čo sa týka RTVS, vo vzduchu aktuálne lieta osem až desať mien ľudí, ktorí by chceli novej STVR šéfovať.

Euro / Eurá / Bankovka / Peniaze /

Števulová: Koalícia chce zastrašiť mimovládky. Michelko: Chceme zvýšiť transparentnosť ich financovania

27.04.2024 14:07

Strana Progresívne Slovensko považuje návrh novely zákona o mimovládnych organizáciách predložený SNS za protizákonný a protiústavný.

Dmitrij Peskov

Peskov: Neexistujú žiadne predpoklady pre mierové rokovania Ruska a Ukrajiny

27.04.2024 13:29

Špeciálna vojenská operácia, ako Rusko označuje vojnu na Ukrajine, bude pokračovať, pre mierové rokovania nie sú podľa Moskvy žiadne predpoklady.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 48427x
Priemerná čítanosť článkov: 2421x

Autor blogu

Kategórie