Založ si blog

Naša rodina Dona Bosca. . .

Neviem ako sme sa stretli. Naozaj. Včera sme sa o tom bavili, ale zabudol som… 

Stretli sme sa na našej lavičke. Rád tam zoberiem mladých, aby som ich popočúval. Záleží mi na tom, aby mali v sebe pokoj, aj keď niekedy je to pre nich veľmi ťažké…

„Mama sa mi neozve ani raz za mesiac. Oco len keď niečo potrebuje. Prečo sú na mňa takí?“ Sám tomu nerozumiem, prečo je to tak… Pomáha. Príde ku nám tábor, venuje sa menším deťom, slúži im, pomáha nám s divadlom, všade šíri lásku, úsmev a dobro a predsa toto… „Snažím sa to nepripúšťať si to. Zaujímam sa o Bibliu, študujem, vzdelávam sa.“ Prečo ho teda nemajú radi? Zaslúžil si to niečim?

Raz som jemu a aj iným písal jednu sms o modlitbe za nich. Prišlo mi mnoho reakcií. Potešili ma. V tej jeho správe bolo asi niečo takéto „prosím Ťa za našu rodinu Dona Bosca…“ Dosť ma to dostalo. On, mladý muž, ktorý má taký osud aký má, verí v dobro a hlavne žije ho.

Ďakujem za neho.

Oci, ja Ťa mám rada

03.04.2015

Niekedy zostanem prekvapený z niektorých situácií. Už si myslím, že chápem a viem, keď sa zrazu predo mnou vynorí niečo, čo m dostane. Tým najsilnejším prvkom je nezištná a veľkodušná láska. Bez podmienok a verná. A takú som vnímal i u nej… „Môj oco je skvelý človek, ale keď si vypije, nespoznávam ho. Predáva veci, len aby si zohnal alkohol. Úplne sa [...]

Neopustil ho v núdzi

20.03.2015

Práve včera som mal veľmi silný zážitok ľudskosti a dobra. Túžim sa s tým s vami podeliť, lebo toho zlého nie je viac, len sa o ňom viac píše i hovorí a toto bolo krásne dobro… Jeden z mojich mladých kamarátov, Dávid ma prišiel včera večer navštíviť. Mali sme akurát pohostenie po chlapskej svätej omši na počesť svätého Jozefa, patróna mužov, dobrej smrti i [...]

Jedna sviečka

11.03.2015

Bol to zvláštny čas. Mohol tu ešte byť. Ale už je niekde inde… Verím, že tam, kde bolesť a utrpenie nemajú svoje miesto. Jeden mladý muž. Jeden príbeh. Neviem, či dopísaný… Včera mal pohreb. Bol som pri tom. Túžil som im hovoriť nie o smútku, ale o nádeji. O tej, ktorá vracia život späť, aj keď už nie ten jeho. Na úvod mu hrala pieseň od Tublatanky… [...]

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 48396x
Priemerná čítanosť článkov: 2420x

Autor blogu

Kategórie