Založ si blog

Ježišova láska v láske človeka k človeku

Mal som včera jeden zaujímavý rozhovor. Bol s jedným skvelým mladým mužom, bol o láske človeka k človeku. 

„Mama mi vždy vravela o mojom starom otcovi. On bol taký dobrý! Každého z nás mal rád a mal rád aj ľudí okolo seba, bol naplnený toľkým dobrom, toľkou láskou. Žil dobro. A tak som sa pýtal mamy, prečo bol taký, prečo bol ku každému taký dobrý, keď nemusel…“

„On sa vždy snažil vidieť v každom človeku Ježiša. Nech by bol akýkoľvek ten človek, on sa o to snažil stále. A v tomto bol prameň jeho pokoja, radosti, dobroty jeho srdca.“

Dnes si my kresťania pripomíname a prežívame to, že Ježiš to s nami myslel vážne, to, že, jeho láska nebola o pocitoch, zážitkoch, dojmoch, ale o obete, presvedčení, vernosti. Dnes… A myslím si, že práve z tohto vždy môžeme čerpať posilu a novú nádej. Z jeho vernej a stálej lásky ku nám. Vidieť to dobro v sebe, lebo on ho videl v nás a potom ho môžeme vidieť aj v každom človeku okolo nás.

Oci, ja Ťa mám rada

03.04.2015

Niekedy zostanem prekvapený z niektorých situácií. Už si myslím, že chápem a viem, keď sa zrazu predo mnou vynorí niečo, čo m dostane. Tým najsilnejším prvkom je nezištná a veľkodušná láska. Bez podmienok a verná. A takú som vnímal i u nej… „Môj oco je skvelý človek, ale keď si vypije, nespoznávam ho. Predáva veci, len aby si zohnal alkohol. Úplne sa [...]

Neopustil ho v núdzi

20.03.2015

Práve včera som mal veľmi silný zážitok ľudskosti a dobra. Túžim sa s tým s vami podeliť, lebo toho zlého nie je viac, len sa o ňom viac píše i hovorí a toto bolo krásne dobro… Jeden z mojich mladých kamarátov, Dávid ma prišiel včera večer navštíviť. Mali sme akurát pohostenie po chlapskej svätej omši na počesť svätého Jozefa, patróna mužov, dobrej smrti i [...]

Jedna sviečka

11.03.2015

Bol to zvláštny čas. Mohol tu ešte byť. Ale už je niekde inde… Verím, že tam, kde bolesť a utrpenie nemajú svoje miesto. Jeden mladý muž. Jeden príbeh. Neviem, či dopísaný… Včera mal pohreb. Bol som pri tom. Túžil som im hovoriť nie o smútku, ale o nádeji. O tej, ktorá vracia život späť, aj keď už nie ten jeho. Na úvod mu hrala pieseň od Tublatanky… [...]

blinken

Vojaci USA odchádzajú z Nigeru. Krajina sa zbližuje s Ruskom

20.04.2024 06:07

Spojené štáty v piatok súhlasili so stiahnutím svojich viac ako 1000 vojakov z Nigeru a ukončením svojej prítomnosti v tejto krajine.

kastiel cunovo

Mestá a obce kritizujú nápad rezortu kultúry. Odkazujú: predaj pamiatok je zložitý, novinky situáciu zhoršia

20.04.2024 06:00

Rezort pripustil, že nemá v rozpočte vyčlenené prostriedky na ich kúpu a doteraz si predkupné právo neuplatnil ani raz.

Russia International Women's Day

Putin stratil na Ukrajine už oveľa viac vojakov ako Brežnev v Afganistane. A koľko padlých má Zelenskyj?

20.04.2024 06:00

Ukrajinci tvrdia, že zlikvidovali viac ako 450-tisíc Rusov. Moskva však hovorí len o 6-tisícoch svojich padlých. K reálnemu údaju sa asi priblížila BBC.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 48386x
Priemerná čítanosť článkov: 2419x

Autor blogu

Kategórie